SECO Goliath 4x4 travní mulčer
Popis
Goliath je zejména určený k mulčování neudržovaných, náletových a jiných zanedbaných ploch. S lehkostí zvládne posekat náletové dřeviny, šípkové keře či vzrostlý rákos. V celé Evropě je potom oblíben zejména pro jeho jedinečné vlastnosti při údržbě příkopů silnic, sjezdových tratí, koryt řek a rybníků, vysekávání trávy v lesnických školkách, ...
Díky profesionálnímu motoru KAWASAKI a profesionálnímu pohonu 4x4 s mechanickou uzávěrkou diferenciálu je možné použití i v místech, kde jiný čtyřkolový traktor použít nelze. K profesionálnímu motoru má Goliath 4x4 i profesionální převodovku s uzávěrkou diferenciálu. Standardem mulčeru Goliath je soustava první, která předurčuje stroj ke každodennímu užití: perfektní ergonomii pracoviště řidiče, veškeré potřebné ovládání na dosah ruky, seřiditelný sklon volantu doplněného o ovládací kouli, palivová nádrž o objemu 18 litrů (s ukazatelem i kontrolkou rezervy), komfortní sedadlo s opěrkami rukou a v neposlední řadě i multifunkční informační panel. Goliath je také jediným modelem v našem sortimentu, který je opatřen sklopným bezpečnostním rámem ROPS a zapínání žacího ústrojí pomocí elektromagnetické spojky s plynulým rozběhem "soft start". Informační panel zobrazuje všechny důležité informace. Stav zapnutí nebo vypnutí tempomatu, stav dobíjení akumulátoru, kontrolu mazání motoru, apod. Pro nejnáročnější podmínky je stroj ve standardní výbavě osazen profesionálním typem pneumatik. Jedná se o čtyřplátnový model se šípovým dezénem, který má v náročných podmínkách vynikající záběr.
K základní pohonné jednotce GOLIATH 4x4 je možno připojit - napište v objednávce do poznámky:
- žací ústrojí 92 cm - 28.000,- Kč
- žací ústrojí 110 cm - 30.000,- Kč
- žací ústrojí 132 cm - 38.000,- Kč
Použitím originálního příslušenství lze Goliath využít po celý rok. Můžete snadno připojit zadní závěs pro tažení sklopného vozíku. Po připojení předního závěsu můžete využít shrnovací radlici či sněhovou frézu.
https://www.seco-traktory.cz/traktor/10/goliath-gc-xx-26-4x4
MOTORY BRIGGS&STRATTON VANGUARD
- profesionální dvouválcový motor
- tlakové mazání čerpadlem
- prodloužený servisní interval
ZADNÍ NÁPRAVA - PŘEVODOVKA TUFF TORQ K62
- průměr poloosy 25,4 mm
- pohon 4x4
- integrovaná uzávěrka diferenciálu
PŘEDNÍ NÁPRAVA - PŘEVODOVKA KANZAKI KXH10M
- zajišťuje pohon přední nápravy
- systém pohonu 4x4
HŘEBENOVÉ ŘÍZENÍ
- vyrobeno z oceli
- seřiditelná vůle excentrem
- zvýšená odolnost proti opotřebení
KLOUBOVÁ HLAVICE ŘÍZENÍ
- materiál: ocel + kompozit
- seřiditelná vůle kol
ŘEMEN POJEZDU
- základní materiál neopren
- laminovaný řezaný
- tažná kevlarová vlákna
ŘEMEN ROZVODU TŘÍROTOROVÉHO ŽACÍHO ÚSTROJÍ
- základní materiál neopren
- textilní oplet
- zesílená tažná polyesterová vlákna
ŘEMEN POHONU ŽACÍHO ÚSTROJÍ 92 CM
- základní materiál neopren
- textilní oplet s prokluzovou vrstvou
- tažná kevlatová vlákna
DISPLAY
- Zobrazuje: signalizace běhu žacího ústrojí, aktivaci parkovací brzdy, signalizace tlaku oleje v motoru, info o stavu akumulátoru, rezerva paliva, tempomat, motohodiny
HŘÍDEL SEČENÍ
- materiál: zušlechtěná ocel
- snadno rozebiratelné spojení hřídele s ostatními součástkami, jako jsou ložiska, řemenice apod.
- zodolněné provedení
NOŽE ŽACÍHO ÚSTROJÍ 110 A 132 CM
- materiál: izotermicky kalená ocel
- při přebrušování zůstává vždy stejně tvrdá vrstva oceli
- mulčování: dvě úrovně řezu
SESTAVA NOŽ ŽACÍHO ÚSTROJÍ 92 CM
- materiál: kalená ocel
- mulčovací funkce
- výklopné nože odolné proti nárazu
- oboustranné břity
ŘEMENICE POJEZDU
- materiál: ocel
- pevné spojení s hřídelem tisícihranem + stažení spoje šrouby
ELEKTROMAGNETICKÁ SPOJKA
- žací ústrojí zapínáte a vypínáte spínačem na přístrojové desce
- dlouhá životnost, až 20.000 sepnutí
SESTAVA PŘÍRUBY NOŽE
- složeno ze snadno vyměnitelných dílů
- v případě poškození jakéhokoliv dílu (např. střižného kolíčku nebo ložisek) je možné vyměnit pouze poškozený díl, nikoli celou sestavu.
STŘIŽNÝ KOLÍČEK
- dva kusy na každém noži
- rychlá a snadná výměna
- zabraňuje poškození traktoru po nárazu nože do překážky
Technický popis
Technická data: | |
---|---|
Motor | Kawasaki |
Typ motoru | V 2 / 26 HP - FS730V |
Typ mazání motoru | tlakové - čerpadlem |
Svahová dostupnost motoru | 25 st. |
Palivo | Natural 95 |
Palivová nádrž | 16 litrů s palivoměrem |
Převodovka | TT K 668 zadní osa + KXH10N přední osa |
Uzávěrka diferenciálu | ano |
Pohon | 4x4 |
Volant s ovládací koulí | ano, naklápěcí |
Informační panel | ano, dobíjení, mazání, rezerva, tempomat, funkce rotujícího žacího ústrojí, sešlápnutí brzdy |
Motohodiny | ano |
Palubní počítač | ano |
Záběr sečení | volitelně 92 / 110 / 132 cm |
Spojka sečení | elektromagnetická s plynulým rozběhem |
Typ sečení | 1 rotorové - 2 výklopné nože, 3 rotorové - šest pevných nožů ve dvou úrovních |
Nastavitelná výška sečení | 50-135 mm |
Průměr neposečené plochy | 200 cm |
Poloměr zatáčení (min) | 85 cm |
Ovládání plynu | ruční |
Ovládání pojezdu | nožní |
Elektromagnetický tempomat | ano |
Přední kola | 16x6,50-8 šípový dezén |
Rozchod kol | 814 přední, 790 zadní mm |
Rozvor kol | 148 mm |
Zadní kola | 20x10,00-8 šípový dezén |
Parkovací brzda | ano |
Přední světla | halogenová |
Světla LED diody přední | ano |
Světla LED diody zadní | ano |
Sedadlo | De-LUXE |
Bezpečnostní pás | ano |
Zadní návěs | ano |
Nárazník přední | ano |
Nárazník zadní | ano |
Ochranný rám vrchní | ano - certifikovaný ROPS dle ISO 21299:2009 |
Rozměry | 2350 x 1040 x1740 mm |
Pohotovostní hmotnost | 390 kg |