SECO Starjet P6 4X4 PRO zahradní traktor
- Šířka sekání: 102 cm
- Motor: Kawasaki FS691V, 726 ccm, dvouválec
- Výkon motoru: 23HP / 17,2 kW
- Převodovka: Hydrostatická Tuff Torq K664+Kanzaki KXH10M
- Objem koše: 400 litrů
- Uzávěrka diferenciálu: Ano mechanická
Varianta
Popis
Toto řešení dále rozšiřuje možnost použití stroje, což ocení zejména obce či firmy zabývající se službou sečením trávy. Svahová dostupnost je i přes košovou nástavbu stále velmi dobrá, kompaktní rozměry stroje zaručují jeho perfektní manévrovatelnost.
Stroj vlastní konstrukce s dvourotorovým sečením umístěným mezi nápravami. Vysokozdvižné vyklápění zásobníku trávy na zem či do kontejneru. Nespornou výhodou je možné CELOROČNÍ VYUŽITÍ. Pro více informací nahlédněte do příslušenství. Poté Starjet P6 4x4 PRO využijete nejen na sečení trávy od jara do podzimu, ale celoročně. V zimě se Starjetem 4x4 můžete uklízet sníh pomocí sněhové radlice s možností doplnění o rozmetadlo soli. Od jara do podzimu poté můžete převážet materiál za pomoci sklopného vozíku nebo rozmetat hnojivo nebo travní směs za pomoci přípojného rozmetadla. V neposlední řadě je Starjet výborným pomocníkem při podzimním sběru listí.
Každý traktor je v našem autorizovaném servise sestaven, naplněn provozními kapalinami, seřízen a odzkoušen. Traktor přiveze až k Vám na místo určení náš technik, který Vám stroj předvede a seznámí s jeho obsluhou a údržbou. Tyto služby máte samozřejmě ZDARMA (v rámci okresu). V případě větší vzdálenosti je vše na základě domluvy.
MOTORY KAWASAKI
- Dvouválcový motor
- dvouprvkový systém filtrace vzduchu
- automatický sytič
ZADNÍ NÁPRAVA - PŘEVODOVKA TUFF TORQ K664
- Průměr poloosy 25,4 mm
- pohon 4x4
- integrovaná uzávěrka diferenciálu
PŘEDNÍ NÁPRAVA - PŘEVODOVKA KANZAKI KXH10M
- Zajišťuje pohon přední nápravy
- systém pohonu 4x4
POJEZDOVÁ ŘEMENICE
- Tělo řemenice: obráběná ocel
- samostatně vyměnitelné profesionální ložisko PEER
LOŽISKO PŘEDNÍHO KOLA
- Bezúdržbová kuličková ložiska PEER se stálou náplní
- kola bez maznic
ZESÍLENÁ HŘÍDEL NOŽE
- Vyrobeno z oceli
- snadno rozebiratelné spojení hřídele s ostatními součástkami, jako jsou ložiska, řemenice apod.
ŘEMEN ČASOVÁNÍ ŽACÍHO ÚSTROJÍ
- Základní materiál neopren se směsí kevlarových vláken
- zesílené tažné sklené vlákno
- profesionální ozubený řemen CPX s prodlouženou životností
STARTOVACÍ SOLENOID
- Zodolněný solenoid značky Trombeta
- max. doba startování 6 minut
MULTIFUNKČNÍ DISPLAY
- Zobrazuje: plný zásobník, aktivaci parkovací brzdy, signalizace tlaku oleje v motoru, info o stavu akumulátoru, motohodiny
ZODOLNĚNÉ ŽACÍ ÚSTROJÍ
- Tři ochranné trubky na bocích a přední části žacího ústrojí
ELEKTROMAGNETICKÁ SPOJKA
- Žací ústrojí zapínáte a vypínáte spínačem na přístrojové desce
- dlouhá životnost, až 20.000 sepnutí
STŘIŽNÝ KOLÍČEK
- Dva kusy na každém noži
- rychlá a snadná výměna
- zabraňuje poškození traktoru po nárazu nože do překážky
UNAŠEČ NOŽE
- Materiál tvárná litina
- unáší nůž střižnými kolíčky
SBĚRNÝ TUNEL
- Aerodynamický tvar pro bezproblémový sběr trávy
- velmi krátký a široký pro snadné čištění
PŘEDNÍ NÁPRAVA
- Vyrobena z šedé litiny
- speciální úprava pro malý poloměr zatáčení
ŘEMEN POJEZDU
- Základní materiál kaučuk
- tažná kevlarová vlákna
- textilní oplet
- konstrukce zajišťuje dlouhou životnost a zabraňuje změnám délky řemene
KLOUBOVÁ HLAVICE ŘÍZENÍ
- Materiál: ocel + kompozit
- seřiditelná vůle kol
HŘEBENOVÉ ŘÍZENÍ
- Vyrobeno z oceli
- seřiditelná vůle excentrem
- malá ovládací síla na volantu
- malý poloměr otáčení
ŽACÍ NOŽE
- Materiál: izotermicky kalená ocel Při přebrušování neže zůstává vždy stejně tvrdá vrstva oceli
- k dispozici standartní a vysokozdvižné provedení
SESTAVA PŘÍRUBY S NOŽEM
- Složeno ze samostatně vyměnitelných dílů
- v případě poškození jakéhokoliv dílu (střižného kolíčku, ložiska apod.) je možné vyměnit pouze tento díl, nikoliv celou sestavu
ŘEMEN POHONU ŽACÍHO ÚSTROJÍ
- Základní materiál neopren
- tažná kevlarová vlákna
- textilní oplet
- konstrukce zajišťuje dlouhou životnost a zabraňuje změnám délky řemene
Technický popis
Motor | Dvouválec,Kawasaki FS691V, 726ccm |
Pohon zadní nápravy | Hydro Tuff Torq K664 |
Pohon přední nápravy | Hydro Kanzaki KXH10M |
Uzávěrka diferenciálu | Mechanická |
Žací ústrojí | Dvourotorové, časované, záběr 102 cm |
Výška nastavení žacího ústrojí | 30 – 90 mm |
Seřiditelná rovinnost žacího ústrojí | Ano |
Objem sběrného koše | 400 litrů |
Zdvih sběrného koše | Spodní hrana do výšky 1 870 mm |
Vzdálené vyklápění koše | 50 cm |
Doba vyklápění koše | 4,5 s |
Doba zvedání koše | 5,3 s |
Ovládání zdvihu | Tlačítkem hydropohonu |
Ovládání vyklápění | Tlačítkem elektrošroubu |
Spojka žacího ústrojí | Elektromagnetická |
Palivová nádrž | 11,9 litru s průhledem |
Přední kola | 16" |
Zadní kola | 20" |
Přední světla | LED diody |
Motohodiny | Ano |
Bezúdržbový akumulátor | 12V 32Ah |
Multifunkční display | Ano - signalizace (mazání motoru, brzda, stav akumulátoru, naplnění koše, ...) |
Zvuková signalizace naplnění koše | Ano |
Systém AUTO / MAN naplnění koše | Ano |
Celkové rozměry (d x š x v) | 2 850 x 1 060 x 1 432 mm |
Pohotovostní hmotnost | 399 Kg |